The life journey

Kembara Kehidupan

Art Sphere di Atmosphere

Posted by hamydy on 6, July 2014

Art Sphere
Art Sphere di Atmosphere
Jalan-jalan ke Pasar Borong Selangor saya singgah di Art Sphere di Atmosphere. Tempat ini adalah Lot Kedai baru yang hampir siap pembinaannya. Belom dibuka sepenuhnya lagi. Idea untuk membuat lukisan mural 3D ini oleh pemilik banggunan ini merupakan suatu idea yang bijak kerana sebelum ia dibuka sepenuhnya orang ramai sudah tahu dan sudah berkunjung ketempat ini untuk melihat lukisan dan bergambar dengan lukisan mural ini.
Art Sphere Art Sphere
Hujung minggu memang ramai yang berkunjung kesini. Tak perlu kita pergi sampai ke Penang untuk lihat lukisan murah ini. Lukisan memang cantik la. Ada banyak lokasi lukisan ini dalam kawasan premis yang besar ini
Art Sphere Art Sphere
Terdapat lebih kurang 80 lukisan mural pelbagai rupa yang dilukis oleh 20 orang artis. So anda perlukan masa hampir 2 jam jika hendak melihat semua lukisan mural ini sambil bergambar. Lokasi Art Sphere di Atmosphere ini dibelakang Giant Sri Kembangan di Taman Prima Tropika dekat dengan trafik light. Takjauh dengan Pasar Borong Selangor. Tiada apa lagi kat premis ini. Jadi kalau anda ke Giant Sri Kembangan atau Pasar Borong Selangor boleh la singgah sini untuk bergambar.
Art Sphere Art Sphere
Art Sphere Art Sphere

Alamat
Artsphere 20/8ty 3D Murals, Jalan Prima Tropika,
Taman Prima Tropika, 43300 Seri Kembangan, Selangor, Malaysia

Koordinat : 2.981690, 101.662260

Leave a comment