The life journey

Kembara Kehidupan

Archive for December 7th, 2010

KL International Motor Show

Posted by hamydy on 7, December 2010

Harini Cuti. Taktau nak buat apa kat umah tetiba kawan roger g KLIMS. apa lagi terus jer angkat kamera nikon dan pergi. pergi pun dah lewat sekitar jam 3.00pm bertolak dari stesen LRT. kalau naik keta malas …biasa la kl ni jem memanjang dan parking berbayar hari cuti mahal pulak tu. Tiket masuk RM15 hari biasa, Weekend RM20. Tapi kami pegi bukan weekwnd pun hari selasa..harga tetap kira weekend. ish ish.

Saya pergi bertiga sahaja, salah seorang kawan saya tu seorang mekanik profesional dan tengah perancangan untuk membuka bengkel sendiri.  Lagi seorang adalah Plan Designer.

Makanan ni dalam KLIMS punyalah mahal.. tau berapa air oren segelas…urrmm RM5, Teh Tarik RM4 dan Burger RM4. Kalau ambik set Nasi Beriani mungkin OK sikit kut harga set sepinggan RM10.. tapi tak tau la apa dia letak dan banyak mana..sebab dah lewat gerai pun tutup.

KLIMS tutup jam 10.00pm. Rasa macam kurang menarik. sebab tak banyak pameran kereta yang canggih2.

…bersambung..

Posted in Fotografi | Tagged: , | Leave a Comment »