The life journey

Kembara Kehidupan

SambalKing @ Carboot Sale UPM

Posted by hamydy on 29, October 2010

Car boot sale di UPM setiap bulan hari kedua selepas gaji. Datang la beramai2. Stok sentiasa habis

Maklumat lanjut di http://sambalking.blogspot.com/2010/10/sambal-king-car-boot-sale-upm.html

4 Responses to “SambalKing @ Carboot Sale UPM”

  1. azlin said

    leh tau mcam mana nak masuk carbooth sale di upm nie

    • hamydy said

      hi Azlin
      terima kasih kerana singgah di blog saya
      untuk makluman biasanya untuk menyertai carboot sale ni ada penganjurnya

      saya tiada kontact.

      masa saya dapat dulu cuma pergi ke carboot sale tu tanya beberapa orang peniaga disitu siapa penganjur dapat nama dan no saya call la tanya.

  2. Adikasha said

    Boleh saya tau macam mana nak sertai Car Boot Sale di UPM ni?

    • hamydy said

      hi sha
      terima kasih kerana singgah di blog saya
      untuk makluman biasanya untuk menyertai carboot sale ni ada penganjurnya

      saya tiada kontact.

      masa saya dapat dulu cuma pergi ke carboot sale tu tanya beberapa orang peniaga disitu siapa penganjur dapat nama dan no, then saya call la tanya cara nak sertai

Leave a Reply

 
